wildlife

15 januari 2014 - Graaff-Reinet, Zuid-Afrika

14 januari staan we bijtijds op, broodjes mee en een groter rondje door het park. We zien veel dieren, stokstaartje, blesbokken, wilde beesten, gemsbokken, springbokken, etc. Op een grote vlakte loopt echt van alles. Na de middag gaan we naar de andere kant van het park. Hier kun je met de auto een berg op 1400 meter noog, daar heb je een schitterend uitzicht over de Valley of Desolation. De nazmzegt het al, heelleeg en heel groot. We lopen boven een korte route in de hoop grote hagedissen te zien, nee dus.  Weer terug bij de tent dutten we even in, maar worden wakker van een aap op de tent. Gekookt in de keuken en na het eten nog even een klein rondje door het park. Weer veel dieren gezien en prachtige kleuren in de lucht als het steeds donkerder wordt.

1. Rob en Helga:
    15 januari 2014
    Leuk dat jullie regelmatig op eigen gelegenheid parken kunnen verkennen, lijkt me erg leuk en avontuurlijk. Voldoende gedetailleerde kaarten bij de hand?? En veel foto's gemaakt natuurlijk! Een aapje in de tent: dat moeten grappige foto's worden (net als de jonge struisvogels trouwens!).
    Veel plezier gewenst, Rob