de cirkel is rond

24 januari 2014 - Kaapstad, Zuid-Afrika

OVandaag reizen we terug naar Kaapstad. We worden wakker met regen, maar de temperatuur is heerlijk, ongeveer 22 graden. Wat hebben we weer een prachtige route. Dit gebied verdient eigenlijk meer aandacht, maar we moeten verder. Wel houden we een lange stop in Hermanus, een heel gezellige plaats aan de kust. Hier worden in het goede seizoen altijd veel walvissen waargenomen, maar daar is het nu de tijd niet van. Toch speuren we de zee af, maar ....niets. We volgen de kust en stoppen steeds om foto's te maken. Gelukkig zijn er heel veel parkeerplaatsen voor al die fotomomenten. Het laatste stuk vanaf Gordons Bay is het heel druk op de weg, we zijn nu ook weer vlakbij Kaapstad. Veel stoplichten en zelfs file. Ons adres is onder Kaapstad in de plaats Fish Hoek. Vroeger dus een vissersplaatsje, nu een uitgaans/vakantieoord voor veel mensen uit Kaapstad. Wat een drukte!

1. Rob en Helga:
    25 januari 2014
    Wat is dat snel gegaan die drie weken, heb trouw jullie verhalen gelezen en ben heel benieuwd wat jullie nog in Kaapstad gaan zien. Geniet er nog even van! Groeten, Helga en Rob