uitzicht in Langebaan

3 januari 2014 - Langebaan, Zuid-Afrika

Vandaag op ons gemak de 115 km naar Langebaan gereden. Prima weg. Twee keer gestopt aan de kust om langs het strand te wandelen en schelpen te zoeken. De plaatsen hier aan de kust zijn voornamelijk 'wit' , terwijl je in Kaapstad vnl. donkere mensen zag. Dit adres is echt heel bijzonder, zodra je binnenkomt kijk je door een gigantisch open schuifpui (zo groot als de hele wand) over de lagune uit. Een James Bond plekje! Vanmiddag geluierd bij het zwembad en vanavond naar de lagune gelopen om daar iets te eten. Nu een kop koffie in ons gasthuis bij ondergaande zon. Er schijnt sprake te zijn van een hittegolf,  maar dat valt hier aan de kust  wel mee. De zon is wel heel fel, het is ongeveer 27 graden. Tegen de tijd dat we het binnenland in gaan zal het koeler worden.

1. Silvia:
    3 januari 2014
    Hoii

Klinkt goed: zon, zee & strand! Veel plezier en niet vergeten de zonnebrand te gebruiken met de hittegolf (papa!) haha

Groetjes Silvia
  2. Johanna/huub:
    4 januari 2014
    hallo wij zijn net thuis van midweek met zijn allen oud en nieuw gevierd en las jullie berichten.zo je hebben al veel gezien in die paar dagen ik wens je het beste voor 2014 het begin is goed.

grt en goede reis.