Wat een indrukken!

2 januari 2014 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Wat hebben we veel gezien de afgelopen 2 dagen! Gisteren met de kabelbaan de Tafelberg op. Boven was het heel helder en hadden we  prachtig uitzicht. Het is wel druk en we besluiten wat verder te lopen en maken een wandeling van anderhalf uur. Daar komen we bijna niemand meer tegen. Later op de dag nemen we de rode hop on hop off bus door Kaapstad. Het hele rondje duurt bijna 2 uur met Nederlandse uitleg. Het is ontzettend druk langs het strand, allemaal donkere families die elke vierkante meter innemen en picknicken. Iedereen is natuurlijk vrij. Vandaag zijn we de hele dag met Leon op pad geweest,  hij gidst ons door de wijnstreek. We gaan achtereenvolgens naar een chocoladeproeverij, een wijnproeverij, het taalmonument, de gevangenis van waaruit Mandela werd vrijgelaten, nog een wijntasting.Leon vertelt de hele dag door, wat een waterval aan informatie. Geweldig!Morgen verkassen we naar Langebaan, 100 kilometer noordelijker.

1. Ruud:
    2 januari 2014
    Fijn dat jullie de dag met Leon leuk vonden. Inderdaad altijd een waterval van informatie maar wel heel leerzaam en leuk. :-)
    Ben nu al nieuwsgierig naar de foto's.

Is de temperatuur uit te houden?

Groetjes,
    Ruud.