Regen!

6 januari 2014 - Clanwilliam, Zuid-Afrika

Vanmorgen werden we wakker van de regen! We hebben niet eens een jas mee. Maar het xuurt maar even. Na het ontbijt rijden we naar een kustplaatsje met de naam Paternoster (onze vader) het is vreemd weer, een beetje bewolkt en de mistdampen rollen vanuit zee over het strand. Het is helemaal niet koud. We drinken de goedkoopste kop koffie tot nu toe, 16 Rand, dat is ongeveer 1, 20 euro  voor 2 koffie.Dan trekken we het binnenland in, de weg die we eerst volgen is 65 km. Een daar komen we 3 auto's tegen. Dan de snelweg op, bij een picknickplaats springen de bavianen snel uit de bomenen rennen weg. We komen aan in de plaats Clanwilliam,  een 200 jaar oud plaatsje en dat is heel oud hier in Zuid Afrika. Nou de hoofdstraat is vast ook 200 jaar oud, zo slecht. Ons adres is weer heel bijzonder, een oude Victoriaanse villa met houtenvloeren, koloniale meubels en een ligbad op pootjes, o en met een roosje in de rol wc papier!

1. Pa en Ma:
    7 januari 2014
    Leuk om jullie reisverslagen te lezen.Jullie treffen het ook steeds met de onderkomens.Wij kijken iedere uit naar jullie verhaal.gr. Ma en Pa